دانلود Final Kick – بازی ضربه پنالتی اندروید
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 273
نویسنده : S.A.H

 

Final Kick یکی از بازی های مهیج برای سیستم عامل اندروید از Ivanovich Games می باشد که در آن باید با قدرت هر چه تمام، ضربات پنالتی را به گل تبدیل کنید. برای آشنایی با محیط و نحوه بازی در ابتدا هدایت یک بازیکن نه چندان قدرتمند و فرض جام جهانی برزیل ۲۰۱۴ را در دست می گیرید تا تستی برای نمایان شدن وضعیت و مهارت بازیکن گرفته شود و سپس وارد بخش اصلی آن شوید.

دانلود Final Kick - بازی ضربه پنالتی اندروید

نحوه کنترل و شوت زنی بازیکن در بازی Final Kick همگی با انگشت دست و امکان لمسی گوشی انجام می پذیرند و در عرض چند ثانیه می توانید به یک شوتزن متوسط تبدیل شوید. اما به گذر مراحل، قدرت تشخیص دروازبان ها هم افزایش می یابد و در زاویه بسیار بدی قرار می گیرید و امکان گل زدن دشوارتر از قبل می شود. بعد از اینکه قسمت های اولیه را با موفقیت پشت سر گذاشتید، تیم خود را به پا می کنید و بازیکنان مطرح جهان را در آن عضو خواهید کرد.

آپدیت جدید ۳.۱.۱۴ افزوده شد.

 

با داشتن یک تیم می توانید وارد مسابقات و Tournament های جهانی شوید و به صورت هفتکی با چالش های بسیار جالبی شرکت داشته باشید تا امتیاز خوبی را از این طریق نسیب خود کنید. بیست تورنمنت در Final Kick به صورت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت قابل بازی هستند و با اتمام یکی از آن ها، دیگری Unlock می شود و امتیاز به مراتب بیشتری را نسبت به قبلی دارد. ولی قسمت آنلاین و Multiplayer این بازی بسیار گستره تر از Offline آن است، به طوری که هم تورنمنت های جدیدی را به صورت تک نفره تجربه می کنید و هم با دوستان و سایر کاربران به رقابت می پردازید و رتبه جهانی خود را در Leaderboard مشاهده خواهید کرد. در این صورت، هیجان و رقابت در بازی Final Kick به اوج خود می رسند و هر فرد برای رسیدن به بالاترین جایگاه جدول تلاش و کوشش می کند.

تغییرات نسخه ۳.۱.۱۴:

  • رفع چندین مشکل و بهینه سازی کلی

تغییرات نسخه ۳.۱.۹:

  • رفع مشکلات و باگ ها به همراه بهبود گرافیک

حجم فایل ها : ۲۳.۳۲ و ۵۷.۸۴ مگابایت

پیش نیاز اندروید : نسخه ۲.۳.۳ یا بالاتر

دانلود فایل نصبی با لینک مستقم از سرور سایت

دانلود دیتا با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

لینک گوگل پلی


http://ipi.loxblog.com/

:: موضوعات مرتبط: اندروید , ورزشی , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
خانمی در تاریخ : 1394/10/7/1 - - گفته است :
وب خوشگل و نازی داری حیفه که بازدیدش اینقدر کم باشه برای افزایش بازدید راهکارهای جدیدی دارم پس به وبلاگ من سر بزن مطمئن باش پشیمون نمی شی

<-CommentGAvator->
کی به کیه... در تاریخ : 1394/10/7/1 - - گفته است :
عجب وبلاگ توپی

<-CommentGAvator->
مدیر محترم در تاریخ : 1394/10/7/1 - - گفته است :
وب خوشگل و نازی داری حیفه که بازدیدش اینقدر کم باشه برای افزایش بازدید راهکارهای جدیدی دارم پس به وبلاگ من سر بزن مطمئن باش پشیمون نمی شی


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: